Valentine

Efter en förmiddag på skolan och lunch med Emma från klassen så hade jag middagsdejt på hemmaplan i går kväll. Vi skulle laga en trerätters men tiden rann iväg och vi blev mätta så vi hoppade över efterrätten. 
Förrätt blev en räkcocktail med bl.a. mango och avokado. Till varmrätt gjorde vi potatisgratäng och helstekt oxfilé. Det blev en väldigt god middag och trevlig kväll.
I dag var det riktigt spännande i damernas stafett och det var roligt att se det live eftersom man inte alltid hinner göra det under OS. Sen har jag försökt att plugga men det har varit lite svårt att motivera sig. Nu tittar jag på Melodifestivalen och ska renskriva mina anteckningar från föreläsningar. Sen tänkte jag börja leta efter intressanta kurser inför hösten. Passar på att göra det jag kan framför tv:n.



Bilderna gör inte maten rättvisa. :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Mamman såg väldigt gott ut!

2014-02-15 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0