Woohoo!

I dag började inte skolan förrän klockan två så förmiddagen skulle spenderas med att plugga. Tyvärr var det ju både storslalom och skidskytte så koncentrationen var inte på topp!
I kväll kunde inte Malena träna så jag hade tänkt att jag skulle ta en löprunda istället. Under föreläsningen blev jag ganska trött och jag började tveka om löpningen. På väg hem tänkte jag att jag inte ska fundera utan bara göra, så jag bytte om och tog mig ut på en gång. Nu efteråt är jag glad att jag gjorde det! Eftersom jag inte hade sprungit på 2,5 månad så hade jag inga större förhoppningar men när jag väl sprang så kändes det jättebra så jag bestämde mig för att springa på och ta en liten extrarunda. Det slutade med ett extra varv runt sjön och jag klarade mitt första delmål som var 5 km! Mitt senaste rekord var ca 4,2 km och som du ser lite längre ner så blev det mer än en km längre!
Nu ska jag försöka att plugga lite.




Kommentarer
Postat av: Kristin

Wohoo!! Bra jobbat! 😊

Svar: Tack vännen!
Lena

2014-02-18 @ 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0