Årets första träning

I dag var det dags att inta World Class igen för ett pass GRIT. Vi tränar ju vanligtvis GRIT på torsdagar med en kille som instruktör så i dag skulle vi testa att träna för tjejen som har det på söndagar i stället. Hon visade sig vara tuff! Till att börja med sa hon åt oss att ta tyngre vikter än vi la på (som jag brukar köra med), så det var bara att lyda. Under passet kom hon till mig och rättade till tekniken flera gånger och körde verkligen med mig! Sen sa hon att jag hade för lätta vikter och att det var anledningen till att jag inte fick till tekniken. Jag använde tydligen benen för lite (trots att jag tycker jag gör det) så hon hämtade ett par vikter till och la på, men bara för en övning som skulle hjälpa mig att få till rätt teknik. Då blev det tungt! Mina armar blev helt slut under passet och när vi var klara så kändes det rejält i benen också. Riktigt jobbigt! 
Jag skulle ha tvättat efter träningen, men jag ändrade tiden till i morgon för jag kände att jag inte orkade springa i trappor. :) 
 
Tidigare i dag satte jag mig och jobbade lite med uppsatsen. Jag kanske har släppt tanken på den lite för mycket under jul och nyår. :) Nu är det två dagars arbete innan den ska lämnas in. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0