En bra helg

Efter att ha spenderat lördagen med att städa fick jag sedan besök på kvällen. Vi lagade mat och drack vin och hade det trevligt. Vi åt fläskfilé med lingonsylt till middag och efterrätten blev lakritspannacotta med hallon. Smarrigt. :) Fast jag kan ändå inte riktigt bestämma mig för om jag gillar att använda lakritspulvret eller inte. Det är ju gott, men det är också en speciell lakritssmak. 
I dag har jag och Malena tränat och vi körde igenom hela kroppen så det kändes som ett bra pass. Sen har jag suttit och planerat inför opponeringen. Det känns helt ok ändå, men man är ju även nervös för vilka frågor man själv kommer att få. Det kan man ju inte riktigt förbereda sig på. 
 
Jag känner mig hoppfull och glad efter den här helgen. Hoppas att känslan stämmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0