Gårdagen

I går fixade jag klart ändringarna i uppsatsen och skickade in den. Trots att vi har till på fredag på oss att skicka in den så kände jag att det var lika bra att skicka in den när jag kände mig klar. Det hade inte gett så mycket att sitta och gruva sig och läsa igenom den fler gånger. 
På kvällen hade jag en middagsgäst och vi satt och pratade under kvällen och hade det trevligt och letade musik på Spotify. 
Det blev inte så jättesent, men tillräckligt sent för att vara trött i morse när jag skulle kliva upp för att åka till jobbet. Jag hade nämligen skrivit till chefen i går eftermiddag och frågat om det fanns jobb. Som tur var så fanns det jobb för jag behöver några fler dagar känner jag. Men lite mindre sömn kan man offra ibland... :) 
Den här torsdagen får ett eget inlägg...

Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att du har tillräckligt med ro för att skicka in uppsatsen tidigare. Jag önskar att jag också hade det. Istället sitter jag, precis som du skriver, och gruvar mig och läser igenom den fler gånger. Kan inte bestämma mig för vad jag ska göra med den nu, om det finns något jag kan förbättra eller inte. *suck*
Varför plågar jag mig själv? Haha.

Du får lägga upp en länk till någon spotify-lista någon gång så man får se vad du lyssnar på. Blir lite nyfiken! :)

Svar: Ja, jag kände att det var lika bra att lämna in den. Jag hinner ändå inte sitta med den mer eftersom jag har jobbat torsdag, fredag.
Våga lämna in den! :) Den är säkert jättebra!
Jag får försöka ordna nån länk till Spotify men jag har så dålig ordning på mina listor. :)
Lena

2014-01-16 @ 22:36:40
URL: http://novasagi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0