Ledig torsdag

I dag har jag varit ledig och förberett mig lite inför skolstarten på måndag genom att läsa igenom kursplanerna till de olika kurserna, kollat vilken litteratur som ska köpas och att skriva in schemat i min kalender. Även om schemat finns på nätet är det lättare att ha koll på dagarna om jag har det uppskrivet också. Dessutom måste jag hålla reda på två olika scheman annars och då kanske man missar nån lektion. Första halvan av terminen verkar bli ganska intensiv så jag är rädd att jag kanske inte kommer att hinna jobba så mycket. Det verkar som om vi kommer att ha fem salstentor under terminen vilket är ganska mycket. Dessutom är det en del skrivuppgifter under kursernas gång som ska lämnas in. Jag har även för mig att jag har läst att vi ska skriva en uppsats, men jag har inte sett något om det nu så jag vet inte längre. 
 
På eftermiddagen åkte jag till Brommaplan för att jag hade fått en tid för att ta några prover eftersom det visade sig efter ett cellprov jag tog i höstas att jag har vissa cellförändringar. Förhoppningsvis är det bara något som kan skrapas bort och att det är bra sen. Jag börjar bli trött på att behöva ta prover och att de visar sig inte vara helt okej, eftersom jag alltid förväntar mig att allt ska vara bra. 
 
I kväll var det dags för ett pass GRIT Strength. Det gick ganska bra och jag tror att jag ska ta lite tyngre vikter nästa gång. Det känns egentligen knäppt att man ökar vikterna trots att man blir så slut, men jag vet ju att det här passet ska vara så uttömmande det bara kan och jag känner att jag inte är så totalt utpumpad nu som jag var i början när jag tränade GRIT, så jag borde ha lite mer att ge. Usch...det kommer att bli riktigt riktigt jobbigt nästa vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0