Ny kursstart

I dag startade en ny kurs och vi hade en föreläsning i syntax. Vi har samma lärare som förra året och han är väldigt bra och pedagogisk så det är bra att vi har honom igen. Föreläsningen började inte förrän klockan två så jag hann göra lite här hemma innan jag åkte. 
Efteråt köpte jag de två sista böckerna till denna termin och åkte sen hemåt. Jag gick och storhandlade på Hemköp. Jag hade fått en rabattcheck där jag fick 100 kr rabatt om jag handlade för minst 500 kr så det var målet med handlingen. Jag måste säga att jag är väldigt imponerad över min förmåga att överslagsräkna för slutsumman blev 505 kr! :) 
En stund senare fick jag besök och vi lagade en god pastasås till middag och kollade på filmen Argo. Mysig tisdagskväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0