På tåget

Nu är jag på väg till Stockholm igen efter en mysig helg hemma i Ljusdal. När jag kom fram på lördag förmiddag gick jag direkt och fikade med Sophia. Vi satt tills de stängde klockan tre. Då åkte jag hem och hann umgås en stund med mamma och pappa, fram till att vi hade ätit middag. Då åkte jag hem till Sandra, som även hade barnen den här helgen. Jag har inte träffat dem sen i somras så det var ett kärt återseende kan man säga. :) De kämpade båda två om att få min uppmärksamhet och hade många önskemål om vad vi skulle göra. Men det var bara roligt. När de hade somnat satt jag och Sandra och skvallrade en massa. Omkring halv ett åkte jag till slut hem. 
På söndagen efter frukosten åkte jag till Kristin och hämtade upp Adele på vägen som följde med dit. Vi hade en trevlig eftermiddag och pratade och fikade. Vid middagstid åkte jag hem för att hinna umgås lite med mamma och pappa under kvällen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0