Söndag

På söndagen åkte jag in till stan och därifrån fick jag sällskap på en långpromenad runt Djurgården. Vi var ute och gick i lite drygt två timmar och jag hade med mig kameran och fotade lite. Det var ganska fint väder men lite blåsigt. Det var skönt och välbehövligt med en promenad och frisk luft. Sen åkte vi hem till honom för att laga mat och umgås. En väldigt trevlig dag och här kommer några bilder från dagen. Det hade blivit väldigt märkliga isformationer som jag aldrig har sett tidigare och stenarna var helt täckta med tjock is. Dessutom var det alldeles spegelblank och lite mystisk is på ett ställe, men det var otroligt fint. Du kan se allt detta på bilderna. :) 
 
Kaknästornet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0