Ventilering

I dag var det alltså dags för den dagen som man har väntat på och gruvat sig för under hela terminen och framför allt de senaste två månaderna - det var dags för uppsatsventilering. Jag var lite nervös i början av dagen men sen gick det bra, både att opponera och bli opponerad på. De frågor som jag fick kunde jag svara på och jag fick inte så jättemycket kritik för min uppsats. Det är bara några mindre saker som jag ska ändra på. Det är så skönt att det är klart nu och höstterminen är i princip avklarad. Jag är bara nyfiken på vilket betyg jag får för uppsatsen, men det får jag ju vänta några veckor på. 
Nästan direkt efter att jag kommit hem gick jag och tränade på gymmet med Malena. Vi körde mest ben i dag, men jag kände inte att det gick så bra för mig egentligen. Men man har väl såna dagar ibland också... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0