3 weeks to go

Då var denna arbetsvecka över vilket betyder att jag har kommit halvvägs av mina sex veckor som jag jobbar utan någon ledighet. Det betyder i sin tur att det bara är fem veckor kvar tills höstterminen och mitt sista år som student börjar. Tänk, bara fem veckor kvar! Helt otroligt vad snabbt sommaren har gått! Den här sommaren känns nästan som lite slöseri för mig. Förra sommaren tyckte jag att det hände ganska mycket roligt men den här sommaren händer det inte mycket alls vilket känns jättetråkigt. Som tur är så har jag ju en liten resa att se fram emot i början av terminen (plus en till i höst förhoppningsvis). Jag längtar verkligen efter att ha någon att spendera alla dessa fina sommarkvällar med. Att sitta någonstans vid vattnet på en filt och äta och dricka gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0