After work

I dag var det återigen dags för jobb och det kändes lite småtungt måste jag erkänna. Både att gå tillbaka från lite ledighet och att ha sex hela veckor framför sig. Det låter ju dumt att säga att sex veckors heltidsarbete känns långt eftersom man har jobbat heltid i flera års tid innan, men det blir en annan sak nu när man pluggar. Jobbet gick ändå helt okej, men det kändes inte som att jag hade någon värst bra dag. 
Efter jobbet åkte jag till stan och mötte upp min klasskompis Emma. Vi åkte till Djurgårdsbron och åt pizza på en restaurang som ligger där vid vattnet. Efter att ha suttit där och pratat ett tag så promenerade vi mot stan och köpte mjukglass efter vägen. Det var årets första mjukglass för min del så det var gott. :)
Nu ska jag göra mig i ordning för att gå och lägga mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0