Finally friday

I dag har det varit något lugnare på jobbet men själv har jag suttit med några lite struliga ärenden hela dagen och har ändå haft mycket att göra. Jag trodde att jag skulle kunna gå lite tidigare men jag blev som vanligt kvar till och med lite längre än jag skulle. Lunchen åt jag ute i Rålisparken igen och den här gången satt jag och läste också. Härligt att få njuta av solen en stund i alla fall, när man ska jobba större delen av sommaren. 
 
När jag kom hem efter jobbet bytte jag om och gick ut och sprang. Jag kände mig duktig som tog mig iväg trots att det var fredag. :) Jag sprang fem km och slog min snabbaste tid. Jag tror att jag kan ha fått upp farten lite mer i alla fall även om jag fortfarande springer långsamt. Jag är lite nervös över att få problem med benhinnorna igen för jag kände av det efter den senaste rundan och hade alltså lite ont när jag gick ut i dag och även om det kändes okej under tiden jag sprang så kändes det mer efteråt. Jag ska försöka att stretcha ordentligt både före och efter så är det bara att hoppas på det bästa.
Efter löprundan blev det tortillas till middag. Sen har jag suttit och vräkt i mig choklad så det var tur att jag tog den där rundan! Jag har testat den nya chokladen Bubbly caramel och den var god! Lätt att äta för mycket av den... Jag ska nog göra mig klar och lägga mig i sängen och läsa nu så att jag inte äter mer. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0