Härlig helg

I går var jag hos Emma och Jocke hela dagen och det var roligt att träffa dem eftersom de har varit på semester i ett par veckor. Jag lekte med Vilgot och pratade med Disa och njöt av hennes söta leende. Hon skiner upp så fort någon sitter och pratar med henne och hon är nog det sötaste jag vet! Vilgot är såklart också sötast. :) Emmas kompis Jenny kom också dit på eftermiddagen och på kvällen bjöds det på god grillad mat. Till efterrätt hade Jocke gjort rabarberkräm som vi åt med vaniljglass. Allting var jättegott. 
 
I dag har jag och Malena umgåtts. Vi började med att träna och gick sen och åt lunch. Efteråt åkte vi till Fotografiska och trängdes med turisterna. Det var tre utställningar där nu och alla hade fina bilder men två av dem förstog jag inte riktigt meningen med. Den tredje var däremot jättefin och bra. Otroligt fina bilder med ett bra budskap. När vi gått igenom alla utställningar gick vi en kort stund på stan och så köpte vi Ben & Jerry´s-glass. Älskar att man kan köpa det som kulglass! När jag kom hem hade jag tänkte sätta mig och läsa och slappa men i stället tog jag tag i städning så att jag slipper tänka på det under veckan. Nu är det snart dags att sova så jag hinner nog inte läsa nånting. :(
 
Här kommer ett par bilder på Vilgot från i går. Tyvärr blev det inga bilder på Disa den här gången. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0