Jobbigt nu

Just nu är jag inne i en svacka och känner mig extremt less på jobbet. Less på att sitta och svara i telefon hela dagarna. De här två dagarna har vi varit lite underbemannade så det har ringt mer igen. I morgon hoppas jag att det blir lite lugnare. Jag behöver verkligen en lugnare period. Egentligen behöver jag nog vara ledig men jag är ju inbokad i 3,5 vecka till så det är bara att kämpa på. Hade jag vetat i förväg att jag hade känt som jag gör nu så hade jag inte bokat in alla veckor. 
När jag kom hem från jobbet stog termometern på 50 grader ute (i solen) och 32 grader inomhus. Jag trotsade värmen och gick ut för en kortare joggingrunda. Det blev 3,5 km. Jag invigde dessutom mitt vätskebälte. Det kändes som ett bra tillfälle när det var så varmt. Jag tog med mig två små flaskor med vatten (av fyra). Tyvärr visade det sig att en av flaskorna läckte vid korken så jag blev blöt vid ryggslutet, så jag tömde ut den. Eftersom jag sprang så kort så räckte det ju med en flaska men det var gott att få dricka lite under tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0