Lite tid

Idag har det varit en lugn dag på jobbet. Det känns fortfarande skönt att det har lugnat ner sig men det blir kanske långtråkigt efter ett tag. 
Efter jobbet gick jag till gymmet, själv denna gång eftersom Malenas och mina jobbtider inte passar så bra ihop. Jag började med att springa på löpbandet och körde sen mest överkropp. 
Kvällarna blir så otroligt korta när man jobbar, tränar och behöver ganska mycket sömn för att orka med allt. Innan jag har tränat, duschat och fixat något att äta så är klockan åtta och då har jag ett par timmar att varva ner på innan jag måste sova. :( Men så kanske man har något mer man borde göra också men det får oftast stå åt sidan just nu. Jag ser fram emot att komma in i mina vanliga rutiner igen, utan heltidsjobb, även om det här egentligen är mer rutinmässigt. 
Nej, nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0