Tackat ja

Nu har jag svarat på mitt antagningsbesked till höstens kurser och jag valde mitt fjärde val i stället för andravalet. Däremot undrar jag hur den andra halvan av terminen ska gå. Jag kommer att läsa fyra kurser samtidigt då! Första halvan läser jag bara en kurs på kvartsfart och andra halvan fortsätter den kursen och så startar två halvfartskurser och den sista månaden blir det dessutom en helfartskurs. Herregud! Det blir till att försöka jobba mycket i början av terminen för sen kanske jag inte hinner jobba nånting. Typiskt att kurserna jag blev intresserade av gick så dumt. Det hade varit skönt att i alla fall bli klar med en kurs under första halvan. Men det är bara att hoppas att det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0