Torsdagsfix

I dag har jag tvättat, dammsugit, bytt sängkläder, läst i min bok och tränat med Malena. Skönt att få sånt gjort. Dessutom har jag satt in foton i fotoalbum. Jag har beställt bilder i omgångar men inte satt in dem i några album och i dag insåg jag att jag faktiskt har ett helt oanvänt fotoalbum hemma så jag började sätta in bilderna. Tyvärr insåg jag att jag nog har missat att beställa bilder från ett par år och det känns dumt att hoppa två år framåt helt plötsligt så nu funderar jag på att beställa bilder från den tiden också, så de hamnar i rätt ordning. 
Utmaningen blir när jag ska försöka att skriva något till bilderna, som ibland är mer än fem år gamla. 
 
Nu när jag har fixat städningen och tvättningen så har jag tre lediga dagar att spendera precis hur jag känner för just då. :) I morgon väntar en bakdag. Det återstår att se om jag hinner och orkar baka allt som jag har planerat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0