Work hard, work out

I dag har det varit något lugnare på jobbet än i går tror jag, men fortfarande mycket att göra. Det är definitivt mer på jobbet än vad vi hade förväntat oss under de här veckorna, fast jag tror mest att det beror på att vi är lite underbemannade. Det får gärna bli lite lugnare under de tre veckorna jag har kvar att jobba. 
Efter jobbet i dag gick jag till gymmet. Det har ju blivit lite dåligt med träning nu när det är så varmt. Jag orkar verkligen inte gå ut och springa i den här värmen. Inne på gymmet är det något behagligare fast fortfarande varmt. Jag började med 20 minuters löpning och var dyngsur efteråt kändes det som! Det bara rinner svett om mig och man ser att det är fler än jag som svettas bra i värmen. Sen körde jag lite styrketräning men det blev inte så många övningar. Det räckte med den träning jag fick i alla fall för jag blev helt slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0