Ååååååå vad jobbigt!!

Nu har jag rättat min sista tenta eftersom de la ut facitet i dag. Jag tror att man behöver 65 rätt för att bli godkänd och jag har 64 rätt! Usch vad jobbigt! Jag som ändrade ett ord på slutet, från rätt till fel svar. :( Förhoppningsvis är de snäll och godkänner ett ord som jag skrev i fel form. Det är bara en bokstav fel, men de kanske tycker att jag borde ha kunnat vilken form det skulle skrivas i. Det värsta var att jag egentligen visste det, eller i alla fall tänkte att det borde vara så teoretiskt sett, men jag tyckte det ordet lät så konstigt i den formen så jag valde att inte skriva så. Då är det två riktigt sura poäng som jag missat i så fall. :( Det är bara att hålla tummarna...
 
I dag har jag och syrran varit på stan hela dagen och shoppat. Jag köpte ett par shorts, ett par sköna löst sittande byxor, en topp, ett vätskebälte och strumpor. Roligt att få lite nytt och mysigt med en dag tillsammans med Emma och söta Disa. 
Efteråt var jag och tränade styrketräning med Malena. Det var ett tag sen sist nu så det var skönt att komma iväg samtidigt som det kändes lite jobbigt och varmt. Men det ganska bra i alla fall, trots uppehållet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0