Familjemys

De senaste dagarna, sen i torsdags, har jag bara umgåtts med familjen och tagit det lugnt. Eftersom det har varit så dåligt väder har vi mest varit hemma. På torsdagen gick vi dock en liten sväng på köpingen. På kvällen gick jag och Jocke på en kort promenad ner till en badplats för att fotografera lite. Bilder kommer, men jag orkar nog inte fixa det i kväll. På midsommarafton kom ett par vänner till mamma och pappa på middag. En trevlig kväll med god mat och dryck.
Det har varit mysigt att få ha några dagar med hela familjen och det är så härligt att vara med Vilgot och Disa. När Disa är glad så skiner hon med hela ansiktet och är bland det sötaste som finns. Jag kan sitta och titta på henne hur länge som helst och hon blir så glad när man sitter och pratar med henne. 
Tågresan hem i dag gick bra och nu har jag fått hem Zelda igen. Hon gick runt i lägenheten en stund innan hon kände sig hemma igen men nu tror jag att hon vet var hon är. :) Jag har dock inte fått gosa något än, men hon mjuknar kanske snart. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0