Hemma

I morse satte jag mig på tåget för att åka uppåt landet till Ljusdal. När jag kom fram var det 1,5 timme tills bussen gick till Tallåsen så jag gick och åt en nachotallrik på Finess medan jag väntade. När bussen till slut gick var jag ensam på bussen. Det är lite kontraster mot Stockholm. :) 
När jag kom hem var jag så trött så jag la mig en stund på sängen. Jag hann dock inte sova nåt för jag skulle åka tillbaka till Ljusdal, med bil denna gång. Jag skulle möta två personer och sälja ett par skor och en dator till dem. Bra att få in några hundralappar. :) 
Efteråt åkte jag till Adele och Niklas för att träffa deras två veckor gamla dotter Ella (och såklart även för att träffa dem). Hon var så söt men sov nästan hela tiden. :) 
Nu tar jag det lugnt hemma och ska lägga mig om en stund.
Min klass har i kväll haft en diskussion på Facebook om betygen. Alla undrar vad skolan och lärarna sysslar med. I dag har betyget för uppsatsen kommit (det blev C som jag antog efter att ha hämtat ut den). Vi väntar fortfarande på betyg i tre kurser som inte har publicerats trots att de är klara och antagligen har varit det ett tag. Det som är mest irriterande är att lärarna har lagt ut betygen på ett annat ställe men att inte alla har fått dem! Lägg ut alla eller inga betyg! Det är bara att hoppas, återigen, att vi får betygen i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0