Kompismys

Det har varit två bra dagar nu med mysigt kompishäng. I går var jag på köpingen med Therese. Eftersom det var så kallt så höll vi oss inne på Centrumhuset. Vi satt på Finess i ett par timmar och hann både fika och äta lunch. Efteråt åkte jag förbi DHL och hälsade på mina gamla kollegor. Det var över ett år sen sist och det var roligt att träffa alla. När jag gått igenom lokalerna och pratat med "alla" så åkte jag till Delsbo och väntade några minuter på att Sandra skulle sluta jobba. Kvällen spenderades med att äta pizza och prata nästan oavbrutet med henne. :) 

I dag har jag varit hos Kristin, Johan och Elsa och fikat gofika. Dessutom fotograferade jag dem. Jag kanske lägger ut någon bild en annan dag. I kväll är det bara lugnt hemma med mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0