Min "lediga" vecka

Den här veckan skulle ju bli min första helt lediga vecka på länge, men så blev det inte. I torsdags jobbade jag. Efter jobbet var jag och Malena på gymmet. I går jobbade jag igen, fast bara halva dagen. Sen åkte jag till Emma och Jocke och fick en hårklippning av Emma. På kvällen var Jocke borta och två barndomsvänner till Emma och mig, som också är systrar, kom dit. Vi åt middag och så klippte Emma de två också. Vi hade lite smått kaos ett tag när det var tre barn som var vakna och behövde uppmärksamhet men det gick bra. 
I dag har jag varit på gymmet igen med Malena. Efteråt gick vi och åt lunch och tittade sen i några affärer innan vi gick tillbaka och tog en fika på samma ställe. Mycket gott. :) I kväll har jag fixat lite här hemma. 
I morgon blir det jobb igen trots att det är söndag, men sen ska jag i alla fall vara helt ledig i en vecka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0