Nu är det semester!

Efter två struliga och stressiga dagar på jobbet så är det äntligen dags att vara ledig i två hela veckor! Det blir riktigt härligt! 
I dag ringde det mycket hela dagen trots att det var dag före helgdag. I slutet av dagen satt jag med flera ärenden som inte var klara så jag blev kvar mycket längre än tänkt. Dessutom fick jag ett ärende av en kollega efter att jag hade slutat som jag trodde skulle gå snabbt, men även det blev lite struligare än väntat. Ca en timme och 20 minuter efter att jag skulle ha slutat så kom jag till slut iväg från jobbet. Efter jobbet skulle jag ha tränat med Malena men hon hade migrän, så då hade jag tänkt ta en joggingrunda i stället men jag var alldeles för trött och hade dessutom ont i ögonen så jag var tvungen att ta ut linserna. Nu har det blivit dåligt med träning. Nästa vecka är det nya tag som gäller! Då är jag ledig och borde inte ha någon anledning att inte hinna träna. 
 
Just nu lutar det lite åt att det kanske blir två utlandsresor för mig till hösten, vilket var väldigt oväntat. :) En resa är i stort sett bestämd men nu kanske det blir en till. Det skulle vara så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0