Resa!

Nu är den första av höstens två resor inbokad! Det blir en kortare tripp till Dubrovnik, Kroatien tillsammans med Erika. :) Ska bli så roligt, dels att få åka tillbaka till vackra Dubrovnik och dels att spendera några dagar med Erika som jag har träffat alldeles för lite sedan jag flyttade. Det blir en fem dagar lång resa vilket kan bli lite lagom eftersom det är precis vid skolstarten. 
 
Nu har jag nyss kommit hem från en helg i Ljusdal och när jag kollade mejlen så hade en lärare skrivit att vi hade fått betygen i kursen. Han hade skrivit betyget och ett omdömde direkt till var och en, innan det kommer ut på "betygsidan". Otroligt nog så lyckades jag få ett B i en kurs som jag knappt förstod med omdömet att mina prestationer under kursen och i uppgifterna var "overall brilliant". Jag förstår knappt hur det gick till. :)
 
I morgon ska jag berätta mer om min helg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0