Tredje gången gillt

I dag var jag på stan för tredje dagen i rad, den här gången utan sällskap. Jag gick och kikade på sånt som jag inte hade hunnit med innan och hittade ett par skor för 149 kr. :) Jag köpte även lite smågrejor men hittade inte allt som jag var ute efter, men nu har jag ändå shoppat en del så nu får det väl vara bra ett tag. 
På eftermiddagen mötte jag Camilla och vi åkte till skolan för att hämta ut våra uppsatser, dels för att se hans kommentarer och dels för att få betyget innan det har lagts ut. Då fick jag i alla fall betyget någon dag tidigare så jag slapp gå och oroa mig. Däremot stog inte slutbetyget med utan bara betyget för uppsatsen och för den muntliga presentationen, var för sig. Jag fick dock C i båda så jag antar att slutbetyget blir C. Det känns skönt att jag inte behöver vara orolig för att bli underkänd. Nu är det bara två betyg kvar och den ena har jag ingen som helst aning om var jag hamnar och den andra hoppas jag med lite tur bli godkänd i. 
 
I kväll har jag varit och hälsat på en familj som ska ta hand om Zelda under nästa vecka. De verkade trevliga och Zelda ska nog ha det bra där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0