Trevlig torsdagkväll

I dag har det varit jobb som vanligt och det är nog slutspurten nu innan folk går på semester så det är fullt upp. Efter jobbet gick jag och Malena till Bodyshop för en makeup-träff. Vi blev sminkade och fick lite tips. Jag hade inte tänkt handla något men såklart så fick jag med mig några saker hem och spenderade mycket mer pengar än jag hade tänkt. Men det är ju roligt att få in lite nytt också. 
Efteråt gick vi till O´learys för middag och fotboll. Det gjorde mååånga andra också så de hade lite kaos och vi fick vänta i ca 1 timme och 45 minuter på maten. :( Inte så roligt men det var gott när vi väl fick den. Jag åt pulled pork burger. 
Nu kom jag nyss hem och måste göra mig i ordning för att lägga mig direkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0