Veckan som gått

Det har inte blivit mycket bloggande den här veckan. På onsdagen och fredagen jobbade jag. I torsdags eftermiddag gick jag ut för att lägga mig och sola och plugga. Jag trotsade blåsten och la mig ett par timmar i gräset på det stället jag hittade efter kanalen. Det var skönt så länge solen var framme och jag låg ner men i skugga eller när jag satte mig upp och kände blåsten så var det inte lika skönt. 
I går hade jag en heldag tillsammans med Lina. Vi gick först på en vernissage som en av våra konstnärliga kollegor hade och hon visade upp jättefina tavlor. Efteråt gick vi till Gamla stan och köpte glass och fortsatte sen till stan och gick i ett par affärer. Jag hade planerat att åka hem sen men jag följde med hem till henne i stället. Vi åt hemmagjord pizza och kvällen slutade med att vi gick ut. Det var en väldigt trevlig dag och kväll. 
I morse var jag trött och sov ganska länge. På eftermiddagen åkte jag till Emma och Jocke. Jag blev bjuden på god mat och fick leka och mysa med syskonbarnen. :) 
Nu ska jag göra mig klar för att sova. Efter gårdagskvällen känns det bäst att försöka ta igen lite sömn och i morgon vill jag vara pigg när det är dags för den sista tentan för terminen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0