Äntligen över

I morse var det dags för tentan och det kändes ganska bra. Jag brukar inte våga säga det ifall man har helt fel och det gick jättedåligt men jag hoppas att jag har rätt. I ca 3,5 timme satt jag och man var rätt trött efteråt. Vi hade max fyra timmar på oss. Sen var vi några som åkte till Vapiano och firade med en pizza, men det var inte alla i vårt gäng som orkade.

Nu sitter jag på tåget mot Ljusdal. Det blir skönt med en lugn helg hemma efter några rätt tuffa veckor. Det var dock lite förvirrat innan jag till slut satt på tåget. Enligt SJ-appen var tåget 20 min försenat. När jag kom till Centralen stog det dock att det skulle gå ännu en timme senare. Dessutom stog det att det skulle komma in på spår 17 men avgå från spår 8. Jag bestämde mig för att gå och kolla vid spår 8 men då kom det precis in ett tåg mot Sandviken (dit mitt tåg går, jag byter i Gävle) till spår 6. Det var ju dessutom helt i tid. Det visade sig vara rätt tåg. Tåget skulle ha kommit från Linköping men var försenat så de satte in ett nytt tåg från Stockholm, som tur var! Konduktören kallade precis tåget för 282 del 2. :) Del 1 står i Katrineholm pga nerriven ledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0