Bara att plugga på

Det var några dagar sen jag skrev men dagarna har mest handlat om att plugga. Pluggade på söndagen innan jag åkte till syrran för att äta middag med familjen så jag hann träffa mamma och pappa lite mer i helgen. Satt hemma och pluggade hela dagen på måndagen och på tisdag förmiddag. Sen var det en ganska tråkig föreläsning och efteråt gick jag och Malena och tränade styrketräning. I dag har jag också pluggat hemma men hade ett seminarium på eftermiddagen. Jag var så trött så jag trodde jag skulle somna på stolen. Förstår inte att man blir trött så fort man sätter sig i lektionssalen. Jag var ju inte trött innan. 
I morgon är det en heldag på skolan som gäller och på kvällen blir det GRIT vilket antagligen kommer att bli väldigt jobbigt eftersom jag har missat två gånger i rad nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0