De där fyrverkerierna

Fyrverkerierna som jag vaknade av för nån natt sen har jag funderat lite på till och från. Jag har undrat om de var på riktigt eller om jag drömde. Eftersom jag klev upp och gick på toaletten och sen tittade på klockan och undrade varför man sköt fyrverkerier klockan 02.20 kändes det på riktigt. Men i morse slog det mig att jag nog såg dem tydligare än jag borde ha gjort eftersom jag antagligen inte hann ta på mig glasögonen. Så det kanske var en dröm ändå... Ofta är det en väldigt fin gräns mellan dröm och verklighet för mig så jag har svårt att skilja på dem. Jag känner mig vaken ibland när jag drömmer. Men det konstiga är ju också att i så fall vakna av en dröm. Och när jag hade vaknat och gick på toaletten så tänkte jag ju på de där fyrverkerierna. Kanske hade jag tagit på mig glasögonen. Ibland är jag väldigt snabb med det när jag tvärvaknar av något. 
Slutsats: har fortfarande ingen aning om det verkligen hände. 
Ursäkta svamlet denna morgon. Nu funderar jag på att kliva upp och plugga. Jag vaknade redan halv åtta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0