Fika

I dag hade vi första föreläsningen klockan tolv så innan det hann jag plugga lite och fixa lunch som jag tog med till skolan. Föreläsningen var bara en timme och sen åt vi lunch tillsammans. När nästa föreläsning närmade sig började vi diskutera om vi verkligen skulle gå på den eller inte. Den kändes lite smått onödig. Till slut bestämde sig alla att strunta i den och så åkte vi och fikade i stället. :) Tanken var en kort fika på stan innan vi skulle åka hem och plugga. Det slutade med att jag och Emma satt kvar i nästan två timmar och pratade, så när jag väl var hemma hann jag bara byta om för att gå och träna. Men det var trevligt att ta en fika och prata och det slutade med ett samtal om kärlek och livsfrågor. :) 
Malena och jag körde mest ben i dag eftersom vi mest har tränat överkropp den senaste tiden. Det gick helt ok i dag. Efteråt satte jag mig för att plugga men efter att ha läst en stund så insåg jag att det inte var någon mening att fortsätta läsa en artikel som jag inte förstår något av. Förhoppningsvis förstår jag ämnet bättre i morgon på seminariet. 
I morgon börjar även tentaplugget. Det börjar verkligen bli dags nu! Det känns som att jag ligger efter eftersom jag inte har läst allt, men det ska nog gå bra bara jag sätter i gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0