Heldag på skolan

Strax efter tio i morse var jag på skolan för att tentaplugga tillsammans med några av vännerna i klassen. Det gick ganska bra även om det blir lite snack om annat också, men vi lyckades nog klura ut några termer som vi hade svårt med. Klockan två var det dags för ett tre timmar långt seminarium. Jag var rädd för att ha svårt att hålla mig vaken men det gick faktiskt bra och jag kände mig inte trött nån gång. Däremot hade jag svårt att koncentrera mig på att lyssna, men det brukar jag ha med den läraren. Vi fick även betyg på två inlämningsuppgifter i dag och jag blir alldeles chockad när jag får bra betyg på något som jag känner att jag knappt förstår. När jag sitter och skriver svar på frågorna har jag ingen aning om jag är rätt ute. 
 
Efter skolan gick jag förbi Åhlens innan jag åkte hem eftersom de hade klubbkväll med erbjudanden och dubbla klubbpoäng och sånt. Tyvärr hittade jag inget att handla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0