Helgen

I går var jag hos Emma på dagen för att fira hennes födelsedag. Vi två och Vilgot tog en liten promenad först och hoppade sen på bussen efter vägen och åkte till Älvsjö för att köpa tårta. När vi kom tillbaka hade en massa folk från Jockes släkt kommit på besök för att vara med och fira lite. På kvällen skulle Emma och Jocke på musikal och de fick skjuts in till stan så jag passade på att åka med. Jag åkte hem och hyrde film på kvällen. Jag såg Now you see me och den var bra, annorlunda, rätt häftig och oväntad. 
I dag har jag pluggat lite, men inte så mycket som jag hade tänkt. Tiden har bara försvunnit. Jag tog en joggingrunda också men i dag var det riktigt tungt så jag orkade inte springa särskilt långt. Kanske hade jag laddat upp för dåligt med mat och dessutom klätt mig lite för varmt. Eller så hade jag bara en dålig dag. Men det sägs väl att den enda dåliga träningen är den som inte blir av. ;) 
Nu har jag precis diskat också vilket är otroligt skönt. Jag har hållit efter en del, men besticken hade jag nästan slut på och det är ju det värsta att diska tycker jag. Det är så skönt när det har varit fullt på diskbänken lite för länge och man får undan allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0