Måndag

Lördagkvällen blev väldigt rolig och alla nya människor jag träffade var jättetrevliga. Det bjöds på jättegod mat, pulled pork i tortillabröd med hemlagad coleslaw och avokadoröra. Söndagen spenderades i sängen halva dagen och sen i soffan mestadels. Några timmar för lite sömn gjorde att man var väldigt seg. På kvällen blev det pizza till middag och film i soffan. 
 
I dag har det varit ett seminarium i skolan. Dagen började inte så bra eftersom tunnelbanan som jag skulle ta mot universitetet var inställd. När nästa tåg kom var det fullt så jag fick inte plats. Därför fick jag vänta i 15 minuter i stället för det som skulle ha varit fem minuter på Centralen och så blev jag sen till seminariet. Inte så mycket men med några minuter och det är aldrig roligt att kliva in när lektionen har börjat. Ännu sämre kändes det eftersom jag visste att lektionen skulle börja med en presentation av några i klassen. Som tur var kom jag in precis innan de drog igång. Efter skolan har jag varit hemma och pluggat och städat lite. 
 
Nu väntar sängen på mig eftersom jag ska jobba i morgon och jag har en del sömn att ta igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0