Mysig helg hemma

Det har varit skönt att vara hemma i Ljusdal en helg och fått ta det lite lugnt. Lördagen spenderade jag med familjen. Vi var på köpingen och tittade lite i affärer och jag köpte en tröja. Sen var vi bara hemma och åt god middag och umgicks. På söndagen träffade jag Sandra och barnen och fikade. På kvällen var jag ut och åt med Kristin, Adéle, Therese och Anna och det var jättetrevligt. Roligt att hinna träffa de flesta i helgen och ändå kunna ta det lugnt också. Maten var väldigt god och jag vräkte i mig alldeles för mycket. Kycklingfilé och ribs till varmrätt och en god chokladkaka som slank ner till efterrätt. 
I dag hade jag tänkt hälsa på på DHL när jag för en gångs skull var i Ljusdal på en vardag, men det blev lite andra planer på grund av en ledsen Vilgot som behövde underhållas medan Emma gjorde sig klar. Det får bli en annan gång i stället. 
Nu är jag tillbaka i Stockholm och bilresan gick jättebra. Skönt att åka när det inte är så mycket trafik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0