Snart dags

I dag är sista dagen innan tentan och jag känner mig redo för den nu. Det känns som att jag har ganska bra koll på det mesta och att jag borde klara tentan. Sen är man ganska beroende av vilka ord och meningar de har valt till tentan och om man förstår dem så man kan aldrig vara helt säker, men om jag tänker igenom mina svar och inte slarvar så borde det gå bra. Jag har suttit och gjort gamla tentor nu och det går ganska bra. Oftast är det slarvfel när något blir fel och det beror mest på att jag har skyndat mig igenom dem för att jag börjar lessna på att göra gamla tentor. Nu när det känns bra så orkar jag inte nöta dem mer. Jag börjar faktiskt känna att jag inte kan plugga så mycket mer. Visst, det finns termer som jag kan träna mer på och jag kan förbereda mig inför vissa frågor redan nu och skriva ihop några exempel som jag kan komma ihåg i morgon, men annars så är jag nog ganska klar. Det känns väldigt skönt och jag hoppas att känslan stämmer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0