Tentatankar

I morse vaknade jag tidigt av att man plogade utanför. Kollade inte på klockan men gissar att den var 5-5.30. Jag kunde inte somna om och låg och tänkte på allt vi ska kunna till tentan. Syntax-träd, fonetiska tecken och annat. Inte det roligaste att fundera över. Det positiva var att det kändes ganska bra inför tentan eftersom jag kunde en massa regler vid den tiden på morgonen, helt nyvaken. Jag borde klara tentan eftersom jag har en vecka på mig att plugga mer. Jag ska gå igenom fler gamla tentor så jag ser om jag verkligen kan det jag tror att jag kan och så att jag ser vad jag behöver öva mer på. Nu är jag strax framme på skolan. Vi ska sitta och plugga semantik tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0