Tentavecka

I dag var jag på skolan klockan nio för att ha ett möte med läraren vi har för uppsatsen vi ska skriva i vår. Vi är indelade i grupper så vi var fyra stycken med på mötet vilket var skönt. Moraliskt stöd är alltid bra. :) Det gick bra och vi fick bra feedback från läraren, men jag har nog mer jobb framför mig än vad jag har trott eftersom jag antagligen kommer att behöva läsa ganska många artiklar för att sätta mig in i ämnet. Efter mötet hade vi ett seminarium och sen satt vi ett gäng och pluggade inför tentan. När jag kom hem dammsög jag lägenheten och så handtvättade jag mina halsdukar/scarfar, vilket jag borde ha gjort för längesen. Sånt som måste handtvättas skjuter jag gärna upp. Men nu är alla rena och fina igen. :) Nu är det dags att sova för det blir inga sovmorgnar den här veckan. Sånt har man inte tid med när man har tenta. Ska bli så skönt när den är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0