Vår i stan

I dag har jag varit inne i stan en sväng och jag hade med mig kameran och fotograferade lite. Jag har haft en idé till ett fotoprojekt men snabbt insåg jag att det inte skulle gå att ta de bilderna i dag för det var så mycket folk på stan. Tanken var att jag skulle lämna in några bilder till Fotografiska eftersom de har en utställning till hösten där amatörfotografer har chans att vara med. Man får lämna in några bidrag och så väljer en jury ut vilka bilder som får vara med på utställningen. Jag har inte haft några större förhoppningar om att komma med men tänkte att det skulle vara roligt att ta chansen i alla fall. Men i dag kände jag att jag inte har tillräckligt bra bilder att lämna in så jag får nog hoppa över det. I morgon är sista inlämningsdag så jag har ingen mer tid att ta nya bilder heller. Förhoppningsvis kommer det fler gånger. 
Jag tänkte ändå lägga ut några av bilderna jag tog i dag och alla är redigerade för en gångs skull. :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0