"Yo bitches"

Söndag och måndag har tillbringats mestadels i soffan med en massa plugg. Jag försöker att få undan allt till den här och nästa vecka så jag kan fokusera enbart på tentan sen. Jag ligger ganska bra till känns det som. Skönt att beta av den ena saken efter den andra. Just nu sitter och jag letar lite material till min uppsats. Jag tänkte undersöka texterna i hip-hop-låtar för att se hur man rappar om kvinnor och män samt hur man rappar om tabubelagda ämnen. Utifrån vad jag har hittat handlar nästan allt om sex så det blir väl det min uppsats handlar om också. Det enda jag funderar på nu är hur jag ska våga ha en muntlig redovisning och stå och prata om bitches, hoes, niggas och en massa grova sexuella ord! När man verkligen läser texterna till de här låtarna undrar man hur de kan få vara så otroligt grova. Ingen annan skulle ju kunna stå och prata på det där sättet utan att få en massa skit för det. 
 
Annars mår jag väl bättre i dag. Jag är lite nedstämd men mår ändå hyfsat bra så jag antar att det inte var rätt helt enkelt. Det är bara att ta nya tag och gå vidare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0