Avslutad kurs

Då har jag varit och skrivit tenta, en lördag! Lite trist, speciellt eftersom inte tentan är så viktig. Den måste bara göras. Förhoppningsvis gick det tillräckligt bra för att jag inte ska dra ner slutbetyget, som mest baseras på uppgifterna jag skrivit under terminen. Om man inte har missuppfattat frågan eller kursen totalt så borde det gå bra. Det känns i alla fall skönt att ha avslutat ännu en kurs och nu kan jag i princip vara ledig till nästa måndag när vi har den sista tentan.
Nu är jag på väg till Emma, Jocke och mina älskade syskonbarn!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Är övertygad om att det gick bra! Tänk va kort tid det är kvar tills du är klar med utbildningen?! 😊 längtar tills vi ses!

Svar: Ja, det är helt otroligt vad snabbt det har gått! Jag längtar också tills vi ses!
Lena

2014-05-24 @ 15:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0