Bergianska trädgården

I dag har varit en härlig dag. Jag åkte till skolan och mötte upp Emma från min klass. Efter att jag hade lämnat in min uppsats köpte vi lunch och satte oss ute på gräset och åt och pratade. Vi diskuterade bland annat uppsatserna och då blev jag lite nervös... Jag kände att jag kanske har missat en del viktiga saker så jag blev lite orolig. Jag hoppas bara att jag blir godkänd. 
När hon skulle åka iväg så stannade jag kvar på Frescati-området och gick till Bergianska trädgården och strosade runt och fotograferade. Det var mysigt att gå omkring där med solen som strålade mot mig. När jag var på väg till tunnelbanan bestämde jag mig i stället för att följa en annan väg och se var den gick. Jag kom till en mysig stig i skogen och efter en stund kom jag fram till några andra universitetsbyggnader. Därifrån kom jag ut till vägen så då tog jag bussen i stället och åkte till Fridhemsplan där jag bytte till t-banan. 
Kvällen har jag spenderat hemma med lite av varje. Bland annat ett trevligt samtal med Sandra, min saknade vän...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det verkade som om jag hamnade mitt i någon parningslek. Dessa fåglar gick två och två och helt plötsligt började de jaga bort de andra paren och "skrek" åt varandra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0