Bra helg

I går åkte jag till Kungens Kurva där jag mötte upp familjen för en lunch. Sen åkte mamma och pappa norrut till husvagnen. Jag stannade kvar hos Emma och Jocke och vi grillade hamburgare till middag. På kvällen åt vi godis och tittade på Baksmällan III. 
I dag gick jag och Malena till gymmet och körde ett bra träningspass. Sen åkte vi till stan och åt god pizza på en av mina favoritpizzerior med pizzor gjorda på surdeg. Efteråt tog vi ett besök på Fotografiska där de hade samlat flera konstiga och speciella utställningar på samma gång. Vi avslutade dagen med fika på Café Fåtöljen. Jag åt deras jättegoda, kladdiga kladdkaka. Mums! Men sen var man mätt. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0