Eurovision

Vi hade en mysig kväll i går och åt god middag, pulled pork i tortillabröd med guacamole och coleslaw. Sen tittade vi på schlagerfinalen och åt godis. Jag tyckte att det fanns många bra låtar i år och mina favoriter hamnade i topp. Jag hejade på Nederländerna men det var roligt att Österrike vann också. I stället för att åka hem i natt så sov jag över hos Emma och Jocke. Jocke sov med Vilgot i gästrummet, barnens farmor som har varit här i helgen sov i en extrasäng i Vilgots rum, jag sov bredvid Emma i deras säng och Disa sov i vaggan bredvid. :) Det blir lite hur som helst nu med två småbarn som har lite olika rutiner på natten! I morse låg Disa mellan oss i sängen och det var mysigt att få ligga och gosa lite med henne och bara titta på sötisen. Jag var kvar en stund på förmiddagen och åkte hem mitt på dagen för att plugga. 
Nu har jag lämnat in uppgiften som jag har hållit på med de senaste dagarna och det känns något bättre nu än vad det gjorde i går. Jag hoppas att den är tillräckligt bra. Sen har jag börjat förbereda lite svar på frågorna vi har fått till tentan på fredag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0