Fika och GRIT!

Under förmiddagen i dag fortsatte jag att förbereda svar på tentafrågorna, vilket jag även satt och pysslade med hela dagen i går. Mitt på dagen åkte jag till stan och mötte upp Andrea, Camilla och Fanny på Espresso House. Vi satt och diskuterade frågorna och fikade. Jag åt deras otroligt goda muffin med blåbär och vitchoklad med smuldeg på toppen. Den kan jag verkligen rekommendera! 
Vi blev kvar längre än jag trott så när jag kom tillbaka till Sumpan hann jag bara gå förbi Hemköp för att handla lite grejor innan det var dags att förbereda sig för träningen. På väg hem råkade jag se att Malena var inne i en annan butik i samma hus som Hemköp så jag inväntade henne innan vi gick hem till mig tills det var dags att gå till gymmet. I kväll var det dags för ett pass GRIT igen och det var riktigt jobbigt. Ett av de jobbigaste GRIT-passen, eller det jobbigaste till och med enligt instruktören. Dessutom höjde jag och Malena vikterna lite så det var tungt! 
Nu ska jag strax gå och lägga mig. Tentan börjar inte förrän klockan ett i morgon men jag måste försöka att komma upp tidigt och hinna plugga lite mer inför den. Usch, jag känner att jag inte har hunnit förbereda mig ordentligt, men förhoppningsvis kan man komma på lite bra saker att skriva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0