Måndag

I dag har jag varvat mellan att läsa igenom presentationen till i morgon och att förbereda svar till fredagens tenta. Däremot har motivationen inte varit på topp så det har väl blivit en del pauser med surfande och sånt. Det är tre veckor kvar till sommarlov och jag längtar verkligen till det nu. 
Till lunch gjorde jag bananpannkaka med jordgubbar. Mums! På eftermiddagen, efter att ha dragit ut på det in i det sista, så tog jag en joggingtur runt sjöarna, båda två den här gången. :) Efter att ha sprungit lite kortare de senaste gångerna så var det skönt att orka runt båda. 
Nu är det lite tv-tittande innan jag ska sova. Jag måste upp tidigt i morgon för jag insåg, efter att ha skrivit med några andra i klassen om våra presentationer, att jag behöver lägga till en sida på min powerpoint så jag ska försöka att åka in tidigare till skolan. Presentationerna börjar redan klockan nio så det blir till att gå upp tidigt. Hoppas att det går bra. Jag känner att jag inte har förberett mig så jättemycket och jag kommer verkligen att behöva manuset. Ska bli så skönt att ha det gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0