Marginaler

I dag är verkligen marginalernas dag. Texten som jag skrev i går som var för lång, drygt 100 ord för lång, har jag nu kortat ner. Nu är jag tre ord ifrån max! :) Däremot känns det inte helt bra för jag vet inte om jag har gjort uppgiften riktigt rätt. :/ Samtidigt skulle jag nog behöva börja om och leta andra artiklar för att få till den på rätt sätt och det finns det inte tid för. Och presentationen är fortfarande några sekunder ifrån sex minuter så där ligger jag bra till tror jag. Jag måste dock verkligen öva på den, för min engelska låter inte särskilt bra när jag läser igenom den och jag måste försöka att kunna den någorlunda utantill. Det är något jag verkligen inte gillar när jag ska hålla mig till en utsatt tid. Om man börjar prata fritt så är det så lätt att det blir för långt eller för kort (oftast för långt tror jag). 
 
Nu ska jag plugga lite till innan jag ska göra mig i ordning och åka till syrran med familj för lite schlagermys. Ser inte fram emot hemfärden i natt...dessa helgtunnelbanor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0