Presentation

I dag var det alltså dags för den muntliga presentationen av uppsatsen och jag hann med att fixa till min powerpoint innan lektionen började. Vi visste inte innan i vilken ordning vi skulle gå upp och prata och jag väntade och väntade... Som vanligt kom jag bland de sista, jag var näst näst sist. Själva presentationen gick ganska bra, men däremot kände jag medan jag satt och tittade på de andra att jag kanske har fokuserat på lite fel saker så jag är osäker på vad läraren tyckte. Men det är skönt att ha det gjort nu. 
Efteråt satte vi oss några stycken och åt lunch. Sen åkte jag, Camilla och Andrea in till stan och satte oss på Espresso House för att plugga inför tentan. Jag kände mig duktig som inte köpte något fikabröd där. :) Efter alldeles för mycket onödigt så har jag en lite nyttigare vecka nu. Men på torsdag ska vi tillbaka till Espresso House och då tänker jag hugga in på något gott! 
I kväll var det återigen dags för styrketräning med Malena och det gick ganska bra i dag. Efter en liten dipp så kändes det bättre igen. Skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0